Voor slechts € 7,95 staat uw kantoorruimte ook op deze website DIRECT PLAATSEN
FAQ Contact

Kantoorruimte huren in Nijmegen voor € 310,00

REAGEREN

Bedrijvencentrum Groenestraat te Nijmegen is een uitstekende locatie voor startende en doorstartende ondernemers. U vindt hier de perfecte kantoorruimte, bedrijfsruimte, praktijk, atelier of flexplek voor uw onderneming of organisatie. 

De units zijn gestoffeerd en voorzien van verlichting en een luchtbehandeling/ klimaatbeheersingssysteem. Een deel van de kantoorunits is voorzien van airconditioning (topkoeling) en automatische buitenzonwering. Dit samen levert een duurzame en energiebesparende combinatie. De kantoren zijn voorzien van een ISRA-KPN kastje waarop aansluitmogelijkheden zijn voor analoge telefonie, ISDN en ADSL. Tevens zijn alle units voorzien van internetaansluiting via glasvezel.

Voor u als huurder in ons bedrijvencentrum is uw kantoor 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk.
De kantoorunits zijn te huur voor aantrekkelijke huurprijzen. 

Als huurder van een kantoorunit of bedrijfsruimte in Bedrijvencentrum Groenestraat kunt u gebruik maken van vele voorzieningen en extra diensten. Een aantal vallen binnen de standaard service van het bedrijvencentrum, voor een paar diensten vragen wij u een vergoeding.

Vergaderfaciliteiten

Als huurder kunt u in ons centrum 8 dagdelen (32 uur) per huurder op jaarbasis gratis gebruik maken van de vergaderzalen. Het gebruik van extra vergaderfaciliteiten, o.a. beamers, behoort tevens tot de mogelijkheden. Mocht u vaker gebruik willen maken van de vergaderzalen, betaalt u een kleine vergoeding. Prijzen voor extra huur vergaderzalen voor externen.

 

Parkeergelegenheid bij het bedrijvencentrum

Het bedrijvencentrum beschikt over parkeergelegenheid. Aan de voorzijde zijn er gratis parkeerplaatsen voor bezoekers van het centrum. Indien er geen plaats aan de voorzijde is, kunnen bezoekers gratis hun auto parkeren aan de achterzijde.  

Als huurder kunt u uw auto aan de achterzijde parkeren. De kosten hiervoor zijn € 24,05 per maand, exclusief BTW, de zogenaamde parkeerontheffing.

Receptie en telefoondienst

In ons bedrijvencentrum is er in de centrale ontvangsthal op werkdagen dagelijks een bemande receptie aanwezig.  De receptie ontvangt uw bezoek en verwijst ze door naar u. De receptie verzorgt ook de telefoondienst. Mocht u op kantoor niet aanwezig zijn, dan zal door de receptie van ons bedrijvencentrum de voor u binnenkomende telefoonoproepen onder uw bedrijfsnaam  worden beantwoord en zullen de berichten voor u, op de wijze zoals u dat wenst, worden genoteerd en aan u doorgegeven. Zo is uw bedrijf altijd bereikbaar. De kosten hiervoor bedragen € 53,00 per maand.  Buiten kantoortijden kunnen bezoekers via een bellenpaneel contact krijgen met u als huurder.

Tevens beschikt ons bedrijvencentrum over kopieer-, print, scan-, frankeer- en inbindapparatuur.

Kantine en catering

Het bedrijvencentrum beschikt over een ondernemerslounge (bedrijfsrestaurant). Op werkdagen is er van 12.00 tot 13.30 uur catering aanwezig. U kunt dan, eventueel samen met uw bezoek, de lunch nuttigen. Het restaurant is rokersvrij en fungeert als ontmoetingsruimte voor ondernemers van 8.30 uur tot 17.00 uur. Regelmatig zal het bedrijvencentrum het restaurant tevens inzetten t.b.v. netwerkborrels voor de ondernemers in ons gebouw. Als huurder kunt u de ondernemerslounge natuurlijk ook huren voor afspraken in de avonduren.

Voor de rokers is er een speciale overkapping met een zitbank aan de achterzijde. Snoep-, snack- en drankautomaten zijn in de centrale hal aanwezig. 

Postdiensten

Wij leveren u een haal- en brengservice voor uw dagelijkse post (zowel postbus- als bezoekadres post). U kunt gebruik maken van het postbusnummer en bezoekadres van ons bedrijvencentrum. In de centrale hal is een brievenbus aanwezig waar u uw post (gefrankeerd of met postzegel) in kunt deponeren. De kosten voor deze dienstverlening bedragen € 4,50 per maand per huurder, exclusief BTW.

Overige voorzieningen

Het bedrijvencentrum verkoopt kantoorartikelen, waardoor u daar geen omkijken meer heeft.

Naast gescheiden toiletgroepen beschikt het bedrijvencentrum over een invalidentoilet en een douche. Elke verdieping kent zitjes, waar uw bezoek eventueel even kan plaatsnemen of u in een informele zetting met andere huurders kunt overleggen.

Het bedrijvencentrum wordt door een professionele organisatie schoongehouden. Op het bord aan de voorzijde van het bedrijvencentrum komt uw naam als huurder te staan, een extra marketinguiting voor uw onderneming.

Omdat wij graag van onze huurders horen hoe het gaat en of er verbeteringen gemaakt kunnen worden hebben wij de klankbordgroep GrOnd294, een informeel collectief verhuurder-huurders overleg, op het bedrijvencentrum. Elke huurder is hier automatisch lid van. Het pand is elektronisch beveiligd en het bedrijfsterrein is via een stalen hek met slagboom elektronisch afgesloten. Daarnaast wordt het complex bewaakt door een gerenommeerd beveiligingsbedrijf: Beveiligingsbedrijf Isis.

Adresgegevens

Groenestraat
6531JC Nijmegen

Bel ons

085 2732 334

Kenmerken van de kantoorruimte

Vergaderruimte:
Receptiefunctie:
Internettoegang:
Pantry:
Openbaar vervoer:
Gemeubileerd / gestoffeerd:Gestoffeerd
Parkeergelegenheid:Eigen terrein
Minimale huurtermijn: N.o.t.k.

Stel uw vraag aan de verhuurder

Wilt u bezichtigen of heeft u een vraag? Reageren is vrijblijvend en kosteloos.

Naam:

E-mailadres:

Telefoonnummer:

Uw bericht:

Development: W3Company | Algemene voorwaarden | Disclaimer