Voor slechts € 7,95 staat uw kantoorruimte ook op deze website DIRECT PLAATSEN
FAQ Contact

FAQ

Hier vind je de veel gestelde vragen. Mocht jouw vraag hier (nog) niet bij staan, neem dan gerust contact met ons op om jouw vraag te stellen. Wij helpen je graag!

Wat is het verschil tussen een kantoorkamer en een kantoorruimte?

In principe is er geen verschil tussen beide termen. De term ‘kantoorkamer’ wordt vaak gebruikt voor een kantoor met een kleiner oppervlak en de term ‘kantoorruimte’ wordt ook wel gebruikt voor grotere oppervlakken. Het aantal vierkante meters die jij nodig hebt hangt af van het aantal mensen dat werkzaam zal zijn in de ruimte en op welke manier en in welke frequentie. Op Kantoorkamers.nl bieden wij kantoren aan met zowel grote als kleine oppervlakten, in die zin is er dus geen verschil tussen beide termen.

Wat kost het om te reageren op een kantoorruimte?

Het reageren op een kantoorruimte als huurder is altijd gratis. Het plaatsen als verhuurder is ook gratis, pas wanneer de kantoorruimte daadwerkelijk verhuurd is komen er kosten bij kijken. Voor meer informatie over de prijzen van (ver)huren, kun je een kijkje nemen onder het kopje ‘Hoe werkt het?’.

Hoe lang duurt het voor ik een antwoord krijg op mijn reactie?

Wanneer wij jouw reactie binnen krijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Wij snappen dat een snelle reactie van belang is, omdat je graag snel gebruik wil maken van de door jou beoogde kantoorruimte. Wij doen hier dan ook ons uiterste best voor.

Ik kan geen kantoorruimte vinden die aan mijn wensen voldoet. Kan ik toch bij Kantoorkamers.nl terecht?

Wanneer je in eerste instantie geen geschikte kantoorruimte(s) kan vinden op onze website, is het aan te raden om toch contact met ons op te nemen. Wij van Kantoorkamers.nl hebben kennis over het huidige aanbod en door met je in gesprek te gaan, kunnen wij kantoorruimte(s) aanbieden waar je misschien niet meteen aan had gedacht, maar die perfect bij jouw wensen zouden kunnen passen. Ook kunnen wij jouw wensen in acht nemen en contact opnemen wanneer er nieuw aanbod bij ons binnenkomt. Dit gebeurt zeer regelmatig, omdat verhuurders hun aanbod zelf op onze website kunnen plaatsen. Zo kunnen wij je toch van dienst zijn.

Ik bied mijn kantoorruimte(s) aan op de website. Hoe komen de reacties bij mij terecht?

Wanneer door een potentiële huurder wordt gereageerd op een door jou geplaatste kantoorruimte, komt deze reactie eerst bij ons terecht. Wij kunnen nagaan of deze kantoorkamer ook daadwerkelijk bij deze huurder past voordat verdere stappen worden ondernomen en je zelf tijd erin moet investeren. Wanneer blijkt dat de kantoorkamer aan de wensen van de huurder voldoet, nemen wij direct contact met je op om een bezichtiging in te plannen.

Hoe lang blijft de door mij geplaatste kantoorkamer op Kantoorkamers.nl staan?

Jouw aanbod blijft actief op Kantoorkamers.nl totdat de kantoorruimte verhuurd wordt of je er zelf vanaf ziet. Via Mijn Kantoorkamers kun je jouw aanbod beheren.

Kan ik mijn aanbod na plaatsing nog wijzigen?

Je kan jouw aanbod eenvoudig aanpassen door in te loggen in Mijn Kantoorkamers. Mocht je vragen hebben over hoe je dit moet doen, neem dan gerust contact op, dan kunnen wij eventueel met je meekijken en advies geven.

Ik wil mijn kantoorkamer(s) verwijderen van Kantoorkamers.nl of mijn gehele account verwijderen, hoe kan ik dat doen?

Via Mijn Kantoorkamers kun je aangeboden kantoorruimte(s) verwijderen. Ook kun je via deze weg jouw gehele account verwijderen. Mocht dit niet lukken, neem dan gerust contact met ons op.

Development: W3Company | Algemene voorwaarden | Disclaimer