Voor slechts € 7,95 staat uw kantoorruimte ook op deze website DIRECT PLAATSEN
FAQ Contact

Blog

Goedkope trends voor kleine en beginnende ondernemingen

Geplaatst door Kantoorkamers.nl op 28-08-2018

Als kleine ondernemer, die bijvoorbeeld net begonnen is, wil je niet onnodig veel hoeven te investeren om groter te worden. Er zijn manieren om relatief goedkoop te groeien. Via deze manieren kun je met weinig middelen grote stappen maken en progressie boeken. Wij zetten deze stappen voor je op een rijtje.

* Goedkope testen uitvoeren *
Testen, zoals bijvoorbeeld een A/B test waarbij je twee versies van bijvoorbeeld een advertentie maakt en test welke het best werkt voor jouw doelgroep, hoeven niet duur te zijn. Voor een klein bedrag kunnen verschillende testen gedaan worden. Aan de hand daarvan kunnen advertenties aangepast worden en er kan een ‘lean’ marketing plan opgesteld worden. Hiermee wordt een hogere conversieratio gegenereerd. Potentiële klanten worden zo gemakkelijk betalende klanten.

* Snel berichten sturen *
Dit geeft een positieve boost aan jouw klantenservice. Snelle reacties schelen veel tijd vergeleken met lange telefoongesprekken. Hierdoor zijn klanten snel geholpen en dus ook sneller tevreden.

* Snelle mobiele pagina’s*
Wanneer jouw mobiele pagina’s snel functioneren, zullen zij een hogere positie in Google verkrijgen. Dit verhoogt weer de zoekpositie, het verkeer naar de website en dus uiteindelijk het aantal klanten.

* Ouderwetse advertenties *
Door middel van technologie worden vandaag de dag veel mensen bereikt met advertenties. Helaas staat er in dat geval vaak een andere organisatie tussen de klant en jouw bedrijf. Hier moet vaak een deel van de opbrengst aan afgestaan worden. Door klanten direct te benaderen, worden deze kosten bespaard. Je kunt de klanten een drijfveer geven om direct een order te plaatsen bijvoorbeeld.

* Bezorgen *
Tegenwoordig willen steeds meer mensen dat hun producten bij de deur afgeleverd worden. Om de concurrentie voor te zijn, doe je er dus goed aan om een bezorgservice aan te bieden bij de producten die je verkoopt.

* Lokale referenties *
Het is een goedkope oplossing om ‘vrienden’ te worden met andere bedrijven binnen de keten die jouw klanten door gaan. Zij kunnen hun klanten dan door verwijzen naar jou. Het is dus een soort mond-tot-mond reclame.

Dit zijn een aantal opties die je hebt als kleine ondernemer om goedkoop progressie te boeken. In onze andere blogs lees je onder andere waar je aan moet denken als je begint met ondernemen, en bijvoorbeeld tips voor vrouwelijke ondernemers, die je ook eens door zou kunnen lezen!

Bron: https://www.forbes.com/sites/forbesnycouncil/2018/08/14/seven-low-cost-trends-small-business-owners-should-know-about/#4e1a7227524d

POWER WOMEN: ondernemen als vrouw!

Geplaatst door Kantoorkamers.nl op 21-06-2018

21 juni 2018 - Het aantal vrouwelijk ondernemers in Nederland stijgt. In 2017 was 52% van de starters een vrouw. Ook bij Kantoorkamers.nl zien wij dat momenteel ongeveer de helft van de bezoekers op onze website een vrouw is. Hiervan zijn de meesten op zoek naar een kantoorkamer, en een klein gedeelte wil juist een kantoorkamer aanbieden. Wij vinden dat ondernemerschap onder vrouwen gestimuleerd moet worden. Vandaar dat wij hier in deze blog aandacht aan willen besteden!

Er zijn verschillende vrouwennetwerken die opkomen voor de positie van vrouwen op het gebied van ondernemen. Via deze vrouwennetwerken kunnen ondernemende vrouwen elkaar ontmoeten. Dit biedt mogelijkheden om kennis, ervaring en ideeën kunnen delen of opdoen en wie weet kan hier zelfs samenwerking uit voortkomen. Voorbeelden van vrouwennetwerken zijn ‘Haar eigen Zaak!’, ‘UVON’, ‘VMC’ en ‘Women on the web’. Een verzameling van netwerken vind je via allevrouwennetwerken.nl. Deze website geeft ook de optie om zelf een netwerk aan te melden.

Er zijn verschillende obstakels waarmee een vrouw als ondernemer te maken kan krijgen. Een veel gemaakte vergissing is de gedachte dat het voor vrouwen lastiger zou zijn om de financiering voor hun nieuwe onderneming rond te krijgen. Dit ligt echter vaak aan andere knelpunten, bijvoorbeeld dat eerste plannen om daadwerkelijk een product te maken of klanten te trekken te veel tijd en energie kosten. Hier worden investeerders niet meteen enthousiast van. Een ander voorbeeld is dat in het gesprek met investeerders vaak wordt benadrukt wat het starten met de onderneming voor de ondernemer persoonlijk betekent. Overdrijven kan averechts werken. De nadruk van het gesprek zou moeten liggen op het terugverdienen van het geld. Een laatste vergissing is dat (vrouwelijke) ondernemers soms te vroeg op zoek gaan naar een (te) grote investeerder. Het is over het algemeen lastiger om voor elkaar te krijgen dat deze investeerders daadwerkelijk gaan investeren in een nieuwe onderneming. Als laatste komt het voor dat vrouwelijke ondernemers tegen het scepticisme van mannen aanlopen, of dit nou terecht of onterecht is.

Het is belangrijk dat een vrouw zich als ondernemer zichtbaar maakt. Er moet verandering in komen dat er alleen mannen genoemd worden wanneer er gevraagd wordt om voorbeelden van ondernemers. Dit gebeurt nog steeds, terwijl een derde van de ondernemers een vrouw is. Vrouwelijke ondernemers moeten meer van zich laten horen en er moet meer diversiteit komen in de mediaberichtgeving over ondernemers. Het bedrijfsverhaal van zowel mannelijke als vrouwelijke ondernemers moet verspreid worden. Iedere ondernemer heeft namelijk een interessant bedrijfsverhaal te vertellen.

Wat voor vrouwelijke ondernemers handig is om te weten, is dat er bijvoorbeeld speciale rechten en plichten zijn voor ZZP’ers wat betreft zwangerschap. Normaal gesproken moet een ZZP’er zelf zorgen voor een financiële buffer, maar in het geval van een zwangerschap wordt er een uitzondering gemaakt. Je hebt dan recht op een uitkering van minimaal zestien weken, tijdens én na de zwangerschap. Deze regeling wordt de Zelfstandig en Zwanger-regeling (ZeZ) genoemd. De hoogte van de uitkering is afhankelijk van de situatie.

Wanneer er al kinderen in het spel zijn, kan het voor vrouwen voordelig zijn om een bedrijf aan huis te beginnen. Vooral in eerste instantie, wanneer je als ondernemer net bent gestart. Daarna kan het aantrekkelijk zijn om een kantoor- of werkruimte te gaan huren. Wanneer je besluit om thuis te beginnen met ondernemen is de stap om te beginnen minder groot. Er zijn wel een aantal regels van de overheid en van gemeentes waar je je aan moet houden wanneer je als professional vanuit huis werkt. Dit betreft bijvoorbeeld het bestemmingsplan van het huis en de beroepsgroep waarin ondernomen wordt. Het is van belang om deze goed door te lezen voor het starten van de onderneming vanuit huis. Dit kan onder andere via ikgastarten.nl of via de website van jouw gemeente en de overheid. Wanneer je je vestigt in een kantoorpand, hoef je deze regels niet in acht te nemen. Natuurlijk zijn hier wel andere regels mee gemoeid.

Vele vrouwelijke ondernemers gingen je al voor. Zij geven een aantal tips, die handig zijn voor iedere vrouwelijke ondernemer. Ten eerste moet je iets doen wat je leuk vindt. Met een goede dosis passie en keihard werken bereik je meer. Als je een droom hebt, ga er dan voor! Ten tweede moet je er rekening mee houden dat er vast iets niet precies zo gaat lopen zoals jij dat wil. Laat je hier niet te veel door beïnvloeden en ga verder met het opschrijven van nieuwe ideeën en het uitbreiden van je netwerk. Alleen dan kan je blijven groeien. Ten derde hoef je je ook niet altijd aan de vooraf bepaalde koers te houden. Wanneer blijkt dat een andere, nieuwe weg makkelijker is, verander dan van koers. Je leert namelijk pas wanneer je iets doet. Blijf nieuwe stippen op de horizon zetten, hierdoor blijf je leren en innoveren. Als laatste wordt de tip gegeven om bij jezelf te blijven, te doen wat er echt toe doet en je te blijven onderscheiden van de concurrentie.

Kortom, laat je niet tegenhouden in de mannenwereld van de ondernemers, maar ga vol passie voor jouw droom!

Bronnen:
https://www.mkbservicedesk.nl/902/waar-vind-vrouwennetwerken.htm#
www.ikgastarten.nl
https://www.viva.nl/werk-en-leven/handig-vier-succesvolle-vrouwelijke-ondernemers-geven-je-tips/

De toekomst: een circulaire economie

Geplaatst door Kantoorkamers.nl op 05-06-2018

Als het aan de Rijksoverheid ligt heeft Nederland in 2050 een volledig circulaire economie in plaats van een lineaire economie. Volgens Markant (2017) is een circulaire economie een economisch en industrieel systeem, geheel ecologisch en economisch herbruik- of vervangbaar. Het is gericht op het maximaliseren van het behoud van waarde van producten en grondstoffen en het minimaliseren van verspilling, met als doel de kwaliteit van leven en de toegankelijkheid daarvan voor zoveel mogelijk mensen in stand te houden. De bouwsector heeft hier een groot aandeel in, omdat zij veel grondstoffen, water en energie verbruiken.

Om deze doelstelling te realiseren heeft ABN AMRO een rapport uitgebracht genaamd “Alles van waarde – Circulariteit door sectoren heen”. ABN AMRO initieert circulariteit door dit jaar het eerste circulaire paviljoen CIRCL te openen en de komende jaren 1 miljard euro aan circulaire bedrijfsmiddelen te financieren. In het hiervoor genoemde rapport worden zes verdienmodellen besproken die kunnen zorgen voor circulariteit.

- Het eerste verdienmodel is circulaire input; het creëren van circulaire grondstoffen. Circulaire grondstoffen zijn grondstoffen die volledig te recyclen, hernieuwbaar of biologisch afbreekbaar zijn. - - Het tweede verdienmodel bestaat uit product-dienst systemen; van eigenaar naar huurder. Dit is een nieuw alternatief voor het traditionele verkoop verdienmodel. Bij een product-dienst systeem blijft de producent van het product eigenaar en de gebruiker krijgt het in bruikleen.
- Het derde verdienmodel betreft het verlengen van de levensduur van producten. Dit betekent dat kapotte producten niet weggegooid worden, maar gerepareerd. Alle schakels van de productieketen moeten inzetten op langere levensduur van het product. Producten moeten langer mee gaan en onderdelen moeten makkelijker te vervangen zijn. Het gaat hierbij ook om demontabele bouwmaterialen.
- Het vierde verdienmodel gaat om deelplatforms. Onderbenutting of overcapaciteit wordt hierbij gedeeld wat zorgt voor optimale efficiëntie. Dit is wat via Kantoorkamers.nl beoogd wordt. Het efficiënt gebruiken van alle leegstaande kantoorruimtes en werkplekken. Dit draagt dus bij aan de eerste stappen richting een circulaire economie.
- Het vijfde verdienmodel bevat het terugwinnen van waarde, door afval om te zetten in iets van waarde. Grondstoffen uit een oud gebouw kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden voor een nieuw gebouw.
- Het zesde en laatste verdienmodel gaat om voordeel te behalen uit circulariteit. Naast het enthousiasme van werknemers en leveranciers en het voordeel voor de aarde dat het oplevert, is het slim omgaan met reststromen en ketens is op langere termijn kostenbesparend.
Circulariteit is een thema dat, naast leegstand, belangrijk is in de huidige vastgoedmarkt (Rabobank, 2018). Circulair vastgoed begint met de middelen die al aanwezig zijn om vervolgens over te gaan op transformatie. Door middel van circulariteit wordt rekening gehouden met people, planet en profit, en worden gebouwen voor verschillende doeleinden toekomstbestendig. De overgang van een lineaire naar een circulaire economie is tevens een creatief proces, omdat er creativiteit gebaat is bij het recyclen van producten. Zo kan bijvoorbeeld textiel gebruikt worden als isolatiemiddel en kunnen van veel voorwerpen kunstwerken gemaakt worden.

Bronnen:
http://www.stadszaken.nl/circulair/recycling/1281/zes-circulaire-verdienmodellen/
https://www.markantoffice.com/content/uploads/2017/10/markant_circulaire_economie_brochure_nl.pdf
https://www.rabobank.nl/bedrijven/cijfers-en-trends/vastgoed/vastgoedupdate-maart-2018/

Millennials in organisaties: kantoorinrichting naar wens van de generatie van nu

Geplaatst door Kantoorkamers.nl op 17-05-2018

Bij het inrichten van een kantoor is het wenselijk dat de inrichting de missie en visie van het bedrijf uitstraalt, en dat medewerkers zich er fijn voelen en productief kunnen werken. De werkomgeving wordt steeds belangrijker voor de gemoedstoestand van de mensen die zich dagelijks in de ruimte bevinden. Dit komt mede door de generatie van nu: Millennials.

Volgens WhatIs.com zijn Millennials de generatie in de leeftijdscategorie 18 tot 34, ook wel bekend als generatie Y. Doorgaans zijn deze mensen volwassen geworden rond de eeuwwisseling, maar deze opvatting verschilt per bron. Over het algemeen variëren bronnen over het geboortejaar van Millennials tussen 1976 en 2004. Er zijn dus ruime opvattingen hierover.

Er zijn een aantal specifieke karakteristieken te onderscheiden wanneer het gaat om Millennials. Millennials van nu zijn opgegroeid in wereld met groeiende technologische innovaties en sociale netwerken. Daarnaast zijn ze de meest etnisch diverse generatie en over het algemeen zeer zelfverzekerd, doordat hen verteld is dat ze hun dromen moeten najagen en ze speciaal zijn. Dit laatste kan naast positieve ook negatieve effecten hebben, bijvoorbeeld een overvloed aan narcisme of dat ze overmatig denken ergens recht op te hebben. Wel zijn ze meer optimistisch. Een ander groot kenmerk is dat ze vaak onrealistische verwachtingen hebben van volwassen zijn en vaak teleurgesteld zijn wanneer het daadwerkelijk zover is en het tegenvalt.

Millennials zijn minder snel tevreden over hun werkomgeving dan vorige generaties en gebruiken social media om hun ongenoegen te uiten. Maar wanneer zij wèl tevreden zijn over hun werkomgeving, dragen zij dit evengoed uit en heeft het een positief effect op de organisatie. Millennials luisteren eerder naar hun vrienden dan naar reclame uitingen van een bedrijf, of het nou gaat om een product of om een potentiële werkgever.

Wanneer het gaat om kantoorinrichting zijn er drie trends waar rekening mee gehouden moet worden om het ‘Millennial proof’ te maken. Ten eerste willen Millennials graag een werkomgeving die niet voldoet aan algemene normen: ze willen een onconventionele omgeving. Ze hebben bijvoorbeeld een voorkeur voor flexibele meubels, minder hokjes en meer samenwerking en interactie. Wanneer toch ‘hokjes’ nodig zijn, wordt dit transparanter gemaakt door middel van glas. Dit wordt als minder claustrofobisch ervaren.

Ten tweede houden Millennials van weloverwogen ontworpen meubels. Meubels moeten op één of andere manier de persoonlijkheid van de medewerkers representeren, het moet er leuk uit zien en leiden naar een betere concentratie en focus. De reden hiervan is dat ze anders wel ergens anders gaan werken, we kunnen immers vanuit elke plek werken tegenwoordig. Een mogelijke interventie hiervan is een bureau waar je aan kan staan.

Ten derde weten Millennials dat moderne technologie er is, en zal blijven. Dit gaat niet meteen over het interieur van een kantoor, maar technologie heeft tegenwoordig onomstotelijk met bijna alles te maken. Dit markeert de werkomgeving met bijvoorbeeld draadloze toetsenborden, headsets en smartboards. Daarnaast beïnvloedt het de omvang (werkruimtes worden kleiner) en de constructie in welke taken uitgevoerd worden. Het moderne kantoor heeft minder grote persoonsgebonden ruimtes en is minder gecentraliseerd dan eerst. Vergaderingen kunnen bijvoorbeeld overal plaatsvinden, we nemen onze eigen mobiele apparaten mee waar we gaan.

Het is belangrijk om hier rekening mee te houden vanwege het toenemende belang van alle andere zaken op het werk dan het salaris. Bijvoorbeeld flexibele werkuren, ouderschapsverlof én een fijne werkplek.

Bron: https://www.forbes.com/sites/sarahlandrum/2017/05/19/3-office-design-trends-driven-by-millennials/#304eca727600
https://whatis.techtarget.com/definition/millennials-millennial-generation

Puppy oogjes op kantoor, waarom? Daarom!

Geplaatst door Kantoorkamers.nl op 03-05-2018

Wie kan zich verzetten tegen schattige puppy ogen? Volgens statistieken niet veel mensen. Waarom zou je dan wachten tot je thuis komt van het werk om je hond weer te kunnen aaien? Neem het beestje toch mee naar kantoor! Een office dog is één van de trends van 2018. Niets zo gezellig als een kwispelend hondje die af en toe om aandacht komt vragen. Naast gezellig- en aandoenlijkheid, heeft een office dog ook andere voordelen:

Interactie
Door een hondvriendelijke werkplek bloeit communicatie op. Interactie en socialisatie tussen medewerkers wordt aangemoedigd. In een andere situatie waren zij misschien niet op elkaar afgestapt. Doordat de hond iets geks doet, lekker ligt te slapen of een vreemd geluid maakt, zijn mensen sneller geneigd hier iets over te zeggen tegen een ander. Met als gevolg een conversatie en het nader tot elkaar komen tussen en van medewerkers.

Beweging
Een hond zorgt ervoor dat je van je bureaustoel af komt en beweegt. Met een hond op kantoor, zul je nooit meer uren achter je bureau blijven zitten zonder je benen even te strekken. Je staat sneller op om de hond eventjes te aaien of met hem/haar te spelen. Ook moet de hond natuurlijk af en toe naar buiten om een rondje te lopen. Dit dwingt tot een wandeling, óók als het slecht weer is.

Sfeer
Office dogs zorgen voor een goede sfeer op de werkvloer. Ze zullen elke dag een glimlach op de gezichten van medewerkers toveren en vragen hier alleen een beetje aandacht, een wandeling en af en toe een koekje voor terug. Wanneer je het kantoor binnenloopt word je toch spontaan vrolijk als iemand enthousiast naar je toe komt om je te verwelkomen?

Oppas
Twijfel je om een hond te nemen omdat je overdag niet thuis bent? Wanneer je jouw hond mee neemt naar kantoor, hoeft dit geen issue meer te zijn. ‘s Ochtends neem je de hond mee naar kantoor, en aan het eind van de dag weer mee naar huis. Win-win situatie dus!

Genoeg redenen dus om een office dog te nemen. En heb je wel een hond, maar nog geen kantoor: kijk dan snel verder op onze website naar een passende, diervriendelijke kantoorruimte!

Bron: https://www.themuse.com/advice/9-reasons-why-office-dogs-make-the-best-employees
http://smallbusiness.co.uk/office-dog-boost-productivity-2540616/

Beginnen met ondernemen: tips & tricks!

Geplaatst door Kantoorkamers.nl op 12-04-2018

Steeds meer mensen kiezen ervoor om een eigen bedrijf te beginnen. De economie trekt aan en de wereld lijkt open te liggen voor een nieuwe lading enthousiaste ondernemers. Veel bedrijven spelen hierop in door diensten aan te bieden die het beginnen van een onderneming vergemakkelijken. Er komt namelijk toch nog best veel bij kijken. Wij zetten voor je op een rijtje wat je allemaal geregeld moet hebben, zodat je met een gerust hart kan beginnen met het waarmaken van je droom. De touwtjes in eigen handen hebben, dat wil toch iedereen?

Ten eerste is het zaak om een goed businessplan te schrijven. Hierin beschrijf je bijvoorbeeld wat je doelen zijn, hoe je deze wil bereiken en met welke middelen. Misschien heb je een bepaalde visie en missie voor ogen, die je vast wil leggen in een businessplan. Het businessplan kan fungeren als naslagwerk en uitgangspunt van je nieuwe onderneming.

Ten tweede is het belangrijk om een rechtsvorm te kiezen waarin je de activiteiten uit kan oefenen. Door middel van een rechtsvorm worden aansprakelijkheid en belastingen vastgelegd. Voorbeelden hiervan zijn een eenmanszaak, maatschap of vennootschap onder firma. Deze rechtsvormen verschillen allemaal in aansprakelijkheid en belastingen.

Ten derde is het handig om na te denken over de huisvesting van je onderneming. Via kantoorkamers.nl kun je een kantoorruimte huren voor een bepaald bedrag per maand. Je kan er ook voor kiezen om vanuit huis te werken of zelf een kantoor te laten bouwen. Het is belangrijk dat je rekening houdt met de locatie van je onderneming, denk bijvoorbeeld aan bereikbaarheid en uitstraling.

Ten vierde moet je je inschrijven bij de Kamer van Koophandel en je aanmelden bij de Belastingdienst. Het inschrijven bij de KvK kost eenmalig €50,-. Je kunt je één week voor de start van je bedrijf inschrijven. Het inschrijven bij de Belastingdienst kan tegelijkertijd met het inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Een handige website om te hanteren wanneer je een onderneming start is www.eenmanszaakoprichten.nl, hier kun je alle informatie vinden die je zoekt.

Bron: https://www.mkbservicedesk.nl/164/een-bedrijf-starten-waar-moet-beginnen.htm#

Kantoorinrichting: de trends van 2018!

Geplaatst door Kantoorkamers.nl op 15-03-2018

Weg met die saaie witte muren en de grijze vloerbedekking; in 2018 zijn kleuren ‘the smiles of nature’. Kantoren moeten tegenwoordig warmte uitstralen. Dit blijkt uit het feit dat er niet meer wordt gekozen voor blauw of grijs, maar juist voor meer opvallende kleuren. Dit wordt gedaan door grote kleurvlakken op de muur aan te brengen of juist veel kleurcombinaties uit hetzelfde kleurenpalet te gebruiken. Vooral knalkleuren in combinatie met zachte pastel kleuren en metaal kleuren worden gebruikt.

Tegenwoordig wordt niet meer zuinig gedaan met zwart in het interieur. Door eyecatchers in het zwart aan te schaffen wordt het het gebruik van zwart beperkt gehouden maar valt het toch op. Let wel op dat je zwart combineert met veel dag- of led licht, zodat het kantoor niet te donker wordt.

Glanzende en glitterende objecten in de vorm van accessoires trekken de aandacht en zorgen voor een stoere en chique uitstraling van het kantoor. Daarnaast is het gebruik van glimmende metalen in trek.

Ook worden er steeds meer verschillende vormen gebruikt in het interieur. Dit wordt ook wel de ‘geometrische’ trend genoemd. Het gebruik van verschillende vormen valt meteen op wanneer je een kantoor binnenloopt. Daarnaast zet de Scandinavische trend van het gebruik van natuurlijke materialen zich voort. Dit houdt in dat er veel hout wordt gebruikt, zowel in meubels als accessoires. Het verschil met eerder is dat het nu gecombineerd wordt met kleuren in plaats van wit. Hout zorgt daarnaast voor een industriële uitstraling.

Met deze trends zorg je dat jouw kantoor een trendy en warme uitstraling krijgt. Het zijn geen grote aanpassingen, alleen al met een leuk kleurtje op de muur zorg je voor een hele andere uitstraling van het kantoor!

Bron: https://www.projectvloerennederland.nl/kantoor-trends-2018/

Waarom juist nu een kantoorkamer huren?

Geplaatst door Kantoorkamers.nl op 02-03-2018

Vanwege de gunstige economie in 2018, is dit de juiste tijd om ondernemer te worden. Om een begin te maken hoef je je niet meteen fulltime te richten op je nieuwe onderneming, maar een goed begin is al om je in te schrijven bij de Kamer van Koophandel. Hierdoor kun je naast je baan bijklussen als ZZP’er.

Uit cijfers van het CBS blijkt dat al 1,5 miljoen mensen je voor gingen door zich in te schrijven bij de Kamer van Koophandel. 800.000 daarvan waren daarnaast nog in loondienst. Het voordeel hiervan is dat je de zekerheden hebt van je vaste loondienst en pensioen blijft opbouwen.

Wanneer je bedrijf gaat groeien en je een kantoor nodig hebt, kan Kantoorkamers.nl uitkomst bieden. Wij helpen je gratis en voor niets om de perfecte kantoorruimte te vinden die aansluit op jouw behoeften.

Bron: intermediar.nl

Development: W3Company | Algemene voorwaarden | Disclaimer